Monday, August 23, 2010

fail

rendang - fail
kuih raya- xtau
kek - instant
ketupat- adabi je
kuah kacang - rs pelik
lemang- xtau pape lgsg
jahit baju raya- haaaa????

8 comments:

Anonymous said...

takkn la semua perkara failed fad.jangan le rendah diri sgt,kan lagi rendah kan.hehe..teruskan berusaha.

AFAD said...

bab kat dapur je fail sikit.. benda2 lain excellent... huhu... bkn rendah diri.. ni namanye sedar diri.. hahahahahaha

Kash said...

keje dapo ni kacang je fad, nak seribu daya...posab pun boleh masak pizza...kau mesti bolehkan. Go go go Afad

AFAD said...

tapi bila org yg kita sndr respek dok mengata blkg tu yg buat ilang semangat tu.. okeh, nntkan kemunculan pizza afad plak pas ni.. hehehehe

Anonymous said...

nk order,nk order piza...kalu sedap le..:-)

Karipap.Inti.Ikan said...

afad cuba buat pizza dulu....sonang jo...minggu ni pizza untuk kali ke-2 dengan topping yang mcm2 buat berbuka posa....

Anonymous said...

bile nk buet open house....nk rasa kueh-kueh drp air tangan afad ni

AFAD said...

datang je rumah bila2 ms, bleh je msk asalkn bgtau sehari sebelom.. kalo 2-3 jam sebelom, cekodok je la dpt bt.. haha... nk bt open house rmh kecik..